strój dnia | marynarka w kratkę


"Jakże się cieszę, że żyję na świecie, w którym istnieje październik! Jakież to byłoby okropne, gdyby natychmiast po wrześniu następował listopad!" "Ania z Zielonego Wzgórza"


Kolejny, piękny październikowy weekend daje nadzieję, że tegoroczna jesień nie będzie jednak taka zła. Pozwoli nacieszyć się słońcem zanim da nam w twarz (notabene, podczas robienia tych zdjęć dostałam z liścia). Zaczęła kiepsko, ale przecież nie liczy się to, jak się zaczyna, ale to jak się kończy. Trzymam kciuki za finał w wielkim stylu.








marynarka: Stradivarius, bluzka i spódnica: sh, torebka: Zofia Chylak, buty: Ryłko

Komentarze

  1. Długo kazałaś czekać na wpis, ale warto było czekać, wyglądasz bosko. Wreszcie Cie widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że miałam długą przerwę, ale tegoroczna jesień do tej pory nie była dla mnie łaskawa pod względem zdrowotny. Do tego nieobecność osoby, która zazwyczaj robi mi zdjęcia i tak wyszło. Obiecuję poprawę ;)

      Usuń
  2. Ale podoba mi się Twoja marynarka, jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tak, zgadzam się z Anią z zielonego Wzgórza! :)
    Świetna marynara!

    OdpowiedzUsuń
  4. ta krata to mega hicior! widze ją wszędzie i dosłownie muszę mieć coś w kratę <3

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krata zdominowała tegoroczne trendy. Widziałam jeszcze kilka świetnych fasonów i najchętniej przygarnęłabym je wszystkie, ale trzeba się ograniczać ;)

      Usuń
    2. Własnie nie trzeba się ograniczać, żyj pełnią życia bo kiedyś będzie za późno. Zakupy "hurtowe" mogą pomóc w wynegocjowaniu jakiegoś rabatu, zniżki nawet w sklepie detalicznym.

      Usuń

Prześlij komentarz