jesień w pełni | stylizacja z marynarką w kratkę

 

Gołe nogi w listopadzie? Nie sądzę. A to dlatego, że zdjęcia robiłam jeszcze w październiku, zanim sytuacja w naszym kraju drastycznie się pogorszyła. Długo mnie tu nie było, ale od tygodni próbuję coś napisać i za każdym razem wszystko kasuję. Litery nie chcą składać się w słowa. Ze słów nie powstają zdania. Chaos w myślach, bałagan w emocjach. Musiałam na spokojnie wszystko przemyśleć i poukładać to, co czuję. Potrzebowałam takiego odcięcia się. Jednak nie chcę dłużej dopuszczać do siebie negatywnych emocji. Poza tym, stęskniłam się za tym miejscem.











 kapelusz: Witleather, marynarka: Primark, sukienka: Bohemisoul, buty: Bronx

Komentarze

  1. Czasem słowa sa zbędne, obraz mówi wszystko. Piękne zdjęcia, wyglądasz jak zawsze elegancko, kobieco i zmysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tu ! Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  4. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Ciekawe połączenie kolorów i wzorów, fajnie dodać trochę kolorów do jesiennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz