kolorowe ponczo na jesień

 

Siedząc opatulona kocem i spoglądając na te zdjęcia, nie mogę uwierzyć, że pogoda zmieniła się tak diametralnie. Jeszcze tydzień temu mogłam cieszyć się słońcem, złotymi liśćmi i gołymi nogami odzianymi jedynie w kozaki. Dzisiaj wydaje mi się, że to było w innym świecie i nie mogę przestać zadawać sobie pytania: "czy ta jesień się już skończyła?".

Na zdjęciach możecie oglądać moją najnowszą zdobycz z second handu, ponczo marki Tommy Hilfiger. Zakupy w lumpeksach robię od lat, ale niestety ostatnimi czasy przeżywają one kryzys (przynajmniej w okolicy, w której mieszkam). Wiele sklepów się zamyka, a w pozostałych zmienił się asortyment. Jeszcze parę lat temu nie było problemu, żeby znaleźć jedwabne koszule, kaszmirowe swetry czy wełniane płaszcze. Zdarzały się również ubrania luksusowych marek. Teraz asortyment to w większości ubrania z sieciówek typu Primark wykonane z poliestru (tudzież innych sztucznych materiałów).

I kiedy po raz kolejny wychodziłam z lumpeksu z pustymi rękami, to powoli zaczęłam tracić wiarę w zakupy w second handach. Ostatnio jednak, całkiem przypadkowo, odkryłam nowy sklep i znalazłam w nim to ponczo, wełniany sweter i jedwabną apaszkę Fendi. Coś czuję, że na jednych zakupach się nie skończy.











 ponczo: Tommy Hilfiger, kozaki: Massimo Dutti, kapelusz: Witleather

Komentarze

  1. Podziwiam Cię za elegancję, klasę, bezkompromisową jakość każdego detalu stroju. Masz swój, prawie niezmienny, elegancki styl, który Ci pasuje i w jakim wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja i ciekawy wpis

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo fajnych i ciekawych stylizacji :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawie prowadzony blog, na pewno polecę go znajomym którzy są w tej tematyce

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowicie wartościowe informacje. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponczo takie jak to to rewelacyjny wybór na chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz