jesienna stylizacja z kaszmirowym golfem i spódnicą mini


Zazwyczaj ze spódnicami jest mi nie po drodze. Wiosną i latem chętniej sięgam po sukienki, są o wiele prostsze w obsłudze. Spódnice w wersji jesiennej podobają mi się najbardziej, dlatego też jesienią robię mały skok w bok i wyciągam z dna szafy, lekko już zakurzoną, tę część mojej garderoby. Coś czuję, że ta sztruksowa spódnica w połączeniu z kaszmirowym golfem i długimi kozakami, będzie moim jesiennym uniformem.








golf i kozaki: Massimo Dutti, spódnica: Warehouse

Komentarze

  1. Stylizacja jest super. Wszystkie elementy stroju świetnie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to zestawienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, ultra kobieca, seksowna nie starzejąca się od dziesięcioleci klasyka. Wyglądasz bosko. Zawsze jak piękna Dama z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też stawiam na wysoką jakość ubrań, a kaszmir zawsze jest na topie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba Mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz