stylizacja z kwiecistą sukienką Manifiq | różowa kawiarnia w Poczdamie



Wybierając się w nowe miejsce, wcześniej robię mały research, żeby wiedzieć co będzie na mnie czekać. W szczególności interesują mnie dobre restauracje i kawiarnie. Lubię dobrze zjeść w pięknych wnętrzach. W maju wybraliśmy się na krótką wycieczkę do Poczdamu. Szukając miejsca, gdzie moglibyśmy zjeść, zupełnie przypadkiem trafiłam na kawiarnię Kaiserwetter przypominającą słynną londyńską Elan Cafe. Ściana z róż, marmurowe stoliki, welurowe kanapy, różowy neon i kwiatowe instalacje, tworzą bajeczny klimat tego miejsca. Nawet nie wiecie, jak bardzo byłam podekscytowana, że będę mogła zrobić zdjęcia na tle kwitnącej ściany. Uwielbiam trafiać na takie Instagramowe perełki.

W klimat tego miejsca idealnie wpisała się przepiękna kwiecista sukienka polskiej marki Manifiq, którą tego dnia miałam na sobie. Manifiq to jedna z tych marek, gdzie sukienki kupuję w ciemno, bo wiem, że każda będzie wykonana z największą dbałością o każdy najmniejszy szczegół. I jak dotąd się nie zawiodłam.












sukienka: Manifiq, buty: L37 (kolekcja dla Biedronki)

Komentarze

  1. Przepiękną masz tą sukienkę :) No i jakie cudne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i zachwycajace miejsce

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka idealnie wpasowała się w klimat wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sukienki w kwiaty a ta wygląda uroczo. Super wpis.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz