strój dnia | jesienna sukienka w kwiaty


Jesień w tym roku rozpieszczała nas wyjątkowo długo. Jednak jak to w teatrze życia, nadeszła pora na zmianę scenografii. Na szczęście okazałam się na tyle przewidująca i w zeszły weekend wykorzystałam piękną pogodę i zrobiłam parę zdjęć na zapas. Będziecie więc mogli jeszcze przez jakiś czas popatrzeć na moje gołe nogi. Mam tylko nadzieję, że ten widok Was nie zmrozi. Jeśli jednak tak się stanie, zawsze możecie szczelniej opatulić się kocem i zadać bardzo retoryczne pytanie: "czy nie było ci zimno?".















sukienka: Marfa, botki: Bruno Premi, beret: Lile Things, koszyk: Roboty Ręczne

Komentarze

  1. Kolejna rewelacyjna stylizacja, kolejne piekne buty/botki i sukienka. Kolejny raz zachwycasz elegancją, stylem i dopasowaniem stroju do klimatu za oknem i pory roku. W kwestii nóg, brakuje zbliżeń na detale typu buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze obłędna stylizacja. Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. You look stunning!
    Regards.
    https://www.neverpayful.com
    https://www.dealswithin.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz