jak nie pozwolić aby sytuacje, na które nie mamy wpływu zepsuły nam dzień



Poranek w środku tygodnia, kiedy nie muszę zrywać się o świcie, zasługuje na specjalne względy, postanowiłam więc cieszyć się każdą jego sekundą.
Otworzyłam okna i wpuściłam do środka cudownie pachnące wiosną powietrze, przy wtórze ptaków i pszczół. Śpiew ptaków o poranku to najpiękniejsza melodia świata. Zaparzyłam kawę i przy niespiesznym śniadaniu rozmawiałam z mężem na temat naszych planów na nadchodzący dzień, wieczór, życie. Pomyślałam, że tak smakowicie rozpoczęty dzień niedługo stanie się pięknym wspomnieniem w moim ogrodzie małych, codziennych przyjemności. Niestety, za progiem domu powitał mnie prawdziwy świat, który miał wobec mnie zupełnie inne plany. Jedno spóźnienie spowodowało kolejne, awaria goniła awarię a telefon nie przestawał dzwonić. Łzy bezsilności zalśniły w moich oczach. Z frustracji jaka ogarnęła moje ciało miałam ochotę krzyczeć. Po chwili jednak ochłonęłam. Wzięłam kilka uspokajających oddechów i przekonałam siebie, że nie mogę pozwolić, aby sytuacje zupełnie niezależne ode mnie zrujnowały mi tak wspaniale zaczynający się dzień. Kupiłam więc kwiaty, wstąpiłam do mojej ulubionej cukierni a w księgarni czekały na obiór zamówione książki. Zwyczajne drobiazgi, proste rzeczy, które jednak przeważyły szalę. Nie mamy wpływu na pewne sytuacje, ale mamy wpływ na to jak na nie zareagujemy, jak sobie z nimi poradzimy i jak będziemy je postrzegać. Praca nad sobą i swoim wewnętrznym spokojem pomaga zrozumieć, że niereagowanie na każdą rzecz, która nas martwi, jest pierwszym składnikiem szczęśliwego życia.










płaszcz, buty: Mango, torebka: Zofia Chylak

Komentarze

  1. Jak zawsze rewelacyjna stylówka! Uwielbiam Twój minimalizm!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi!

    OdpowiedzUsuń
  2. super torebka:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancko i pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu nie trafiłam tu wcześniej ale że zostaję to jest pewnie! śliczny blog i przepiękny outfit! płaszcz ukradnę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torebka :)
    Zdjęcia wyszły świetne :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz