strój dnia | kaszmirowy golf



Gdyby ktoś zapytał mnie o moje ubraniowe koszmary z dzieciństwa na jednym tchu wymieniłabym rajstopy i golfy. I o ile sama myśl o rajstopach nadal wywołuje ciarki na moim ciele i niekontrolowany grymas ust, o tyle w kwestii golfów spłynęły na mnie mądrość i oświecenie.
Do pewnych rzeczy w życiu się dorasta i ja również potrzebowałam czasu, żeby docenić tę część garderoby. Zwłaszcza, że wyrosłam na strasznego zmarzlucha i teraz ratuję się wszelkimi możliwymi sposobami, żeby zatrzymać jak najwięcej ciepła. Niestety, grube golfy nie nadawały się do pracy, gdzie obowiązuje odpowiedni dress code. Stwierdziłam, że czas zainwestować w kaszmirowy golf, który pomimo że jest cienki, bardzo dobrze grzeje. Postawiłam na klasyczny fason i kolor, który idealnie komponuje się ze wszystkimi moimi marynarkami. W ten sposób rozwiązałam kwestię ciepła i elegancji.

I chociaż uwielbiam ten golf i uważam go za najlepszy zakup ostatnich miesięcy, to chętnie schowałabym go już głęboko do szafy. Wiosno, gdzie jesteś?





golf: Massimo Dutti, spodnie i botki: Mango, marynarka: H&M

Komentarze

  1. W dzieciństwie miałam taki sam problem, ale nie z golfami lecz z wszelkiego rodzaju szlami. By ich nie zakładać, zakładałam właśnie golfy. Do szali i wszelkiego rodzaju apaszek też dorosłam, nawet mam ich trochę za dużo, ale golfy nadal noszę.
    Też zdecydowałam sie na taki jak Twój, ale w kolorze granatu, bo granatowa jestem ostatnio. To prawda, ze bardzo fajny cieniutki, prawie jak bluzka, ale grzejący :-)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba znam to miejsce! Czy to Świeradów?
    Jak zawsze zachwycasz lookiem

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam takie same koszmary... Teraz ich unikam jak ognia. Ale stylizacja fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze uważałam że wełna drapie - i taka krata mi się kojarzy z wełnianym sszalikiem... Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super elegancko i z klasą. Wiosna od maja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz