strój dnia | kurtka w stylu motocyklowym



Wybaczcie kochani tę ciszę na blogu. Zgłaszam, że żyję, nie porwali mnie kosmici ani nie zostałam Amiszem i nie wyrzekłam się technologii w imię wyższego dobra.
Ostatnie tygodnie były dla mnie pracowite, ponieważ musiałam podpinać wszystkie ważne sprawy przed moim urlopem. Od tygodnia jestem w Tajlandii i w końcu mogę się nacieszyć tak długo wyczekiwanymi dniami wolnymi. Postanowiłam całkowicie się wyciszyć i przez ten tydzień praktycznie nie korzystałam z telefonu. Nie powiem, żeby mi go brakowało. Jeśli już zdarzyło mi się korzystać z telefonu, to najczęściej nagrywałam krótkie relacje na Instastories. I właśnie tam Was serdecznie zapraszam. Jeżeli w ferworze przygotowań do nadchodzących świąt znajdziecie chwilę żeby zobaczyć, co u mnie słychać, zajrzyjcie na mój profil na Instagramie, który znajdziecie tutaj. Systematycznie będą pojawiać się tam zdjęcia i filmiki z mojego pobytu w Tajlandii. Dłuższy wpis na blogu pojawi się prawdopodobnie dopiero po moim powrocie.








sweter: Massimo Dutti, zegarek: Daniel Wellington, kurtka: Zara, spodnie: H&M

Komentarze

  1. Świetny filtr, przypomina mi zdjęcia mojej mamy.
    Wesołych świąt, zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niniejszym możemy uznać działalność bloga za zakończoną.
    Na pocieszenie pozostają stare wpisy, z fajnymi stylizacjami, nieraz bardzo kobiecymi.
    Nie ma sensu ciągać czegoś na siłę, kiedy motywacja się wyczerpała, nie ma weny, ani ochoty, pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu oprócz zdjęć dodaję również teksty, które czasami warto przeczytać ze zrozumieniem. Napisałam, że chwilowo zapraszam na Instagram, gdzie cały czas dodawałam zdjęcia a posty pojawią się po moim powrocie. Wróciłam wczoraj.

      Usuń
    2. Miryo Wyglądasz bosko na fotkach z instagrama. Bardzo kobieco i zmysłowo.

      Usuń
  3. Świetna! Uwielbiam łączyć tego typu kurtki z bluzami takimi jak te. Instagram przejął dużo ruchu i częsciej tam ludzie ogladają stylizacje. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. zosia, Instagram to fotka z przypadku i równoważnik zdania, blog to twórczość, zdjęcia które coś przedstawiają, musi być jakiś klimat, sens. Blog więcej od autora wymaga.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest ten styl, to jest ta moda :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się niesamowicie ta kurtka. Pasuje do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie ta stylizacja jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz