garnitur idealny na wiosnę


Pamiętacie mój szary garnitur, który pokazywałam Wam w zeszłym miesiącu? Dzisiaj chciałam pokazać Wam jego jaśniejszą wersję. Tym razem w zdecydowanie eleganckim zestawieniu.
Najśmieszniejsze jest to, że dopiero przeglądając zdjęcia zorientowałam się, że jest to dokładnie ten sam model. Nawet kobieta, która nie ma garderoby pokaźnych rozmiarów, może czasami nie wiedzieć, co ma w swojej szafie. Potrzebowałam jeszcze jednego garnituru, tym razem w jasnej tonacji, żebym mogła nosić go wiosną i latem do pracy. Mierzyłam kilka modeli i bezwiednie wybrałam ten, który już miałam, czyli taki, który świetnie się u mnie sprawdził. Czy też tak robicie, że jeżeli jakaś rzecz zda egzamin, to kupujcie jeszcze jedną sztukę? Jeśli coś mi służy, to lubię mieć daną rzecz w dwóch egzemplarzach lub w kilku wersjach kolorystycznych. Jednak, żeby coś porządnie przetestować potrzeba czasu i wtedy okazuje się, że danej rzeczy nie ma już w sprzedaży.







garnitur: Zara, top: Mango, torebka: Zofia Chylak, botki: Carinii

Komentarze

  1. Ten garnitur jest chyba jednym z ładniejszych damskich garniturów, jakie miałam przyjemność oglądać!

    Leży naprawdę świetnie - no i jest idealny na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki zazdroszczę <3 Zastanawiam się nad nią już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny garnitur, buty i torebka. wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz