czekając na wiosnę




Luty jest dla mnie najgorszym miesiącem w roku. W lutym wiosna wydaje się być oddalona o miliony lat świetlnych. Z tej okazji dzielę się z Wami kilkoma luźnymi spostrzeżeniami.


Pogoda ostatnio jest nieobliczalna, zachowuje się jak kobieta mająca PMS. Słońce bawi się z nami w chowanego. Pokaże się  i znika za chmurami. Jednocześnie pada ulewny deszcz, który po chwili zamienia się w śnieg. Jakby tego było mało, wystarczy dołożyć wichurę, która zrywa dachy i wyrywa drzewa. Luty proszę państwa.

Luty nie ma litości. Z uśmiechem na twarzy podłoży ci nogę i w dodatku skopie leżącego. Dobrze, że nowa praca skutecznie odwraca moją uwagę, bo nie wiem czy dotrwałabym do marca. Luty skutecznie mnie sponiewierał.

Za dwa tygodnie mam urodziny. 27. Ta liczba wydaje mi się abstrakcją. Czuję się na jakieś 21 lat (chociaż mentalnie nadal jestem dzieckiem). 

Ostatnio na Instagramie dziewczyny chwalą się butami na nowy sezon. Pokazują baleriny, sandały i szpilki w ilościach przyprawiających o zawrót głowy. Wszystko to z tęsknoty za wiosną. Ja również chętnie pozbyłabym się już moich kozaków, ale mąż nie pozwala. Nie rozumie po co kupować buty, które jeszcze co najmniej miesiąc przeleżą w szafie. Na pociesznie kupiłam sobie przepiękną sukienkę w kwiaty. Tylko jedną.

W piątek buty obtarły mnie tak straszliwie, że nie mogłam chodzić. Byłam więc zmuszona wyjść z pracy w półbutach, w których chodzę wyłącznie w biurze (z wiadomych powodów). I wiecie co? Nie zmarzłam.






koszula: Mint&Berry, marynarka: Zara, spodnie: Massimo Dutti, buty: Venezia, torebka: DKNY

Komentarze

  1. Moim zdaniem zbyt prędko nie zrobi się jeszcze ciepło, choć kiedy dziś wieczorem wracałam z zakupów to zdziwiłam się, że jest mi gorąco w czapce :D
    Więc nie ma się za bardzo co spieszyć z tymi wiosennymi butami ;)


    A Ty jak zwykle jesteś taka elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Używane buty i obtarły? To straszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. boska koszula;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie dzisiaj było czuć piękną wiosnę - tylko prognoza niestety mówi, że dziś nad ranem znowu ma śnieżek popadać... ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz