10 myśli chorego człowieka, czyli przeziębienie jest bez sensu

Nadaję do Was z puchowych okopów STOP Spod kołdry wystaje mi tylko czubek głowy STOP Mam trzydzieści osiem i pół stopnia gorączki STOP W telewizji puszczają wyłącznie "Dlaczego ja", "Ukryta prawda" i "Trudne sprawy" STOP Tego nie da się oglądać nawet z gorączką STOP W tej chwili łóżko to miejsce, którego nienawidzę, ale tak bolą mnie mięśnie, że zmiana pozycji jest niemożliwa STOP Próbuję podjąć bardzo ważną decyzję - iść do kuchni po herbatę czy czekać aż mąż wróci z pracy STOP Dlaczego chusteczki tak szybko się zużywają? STOP W domu nie ma ani grama czekolady i nie ma mnie kto przytulić STOP Trochę dzisiaj pomarudziłam, ale choremu człowiekowi się należy STOP Nawet jeśli nie jest mężczyzną z grypą.









koszula: Mint&Berry, kamizelka: Mango, spodnie: H&M, płaszcz: Shein, torebka: DKNY

Komentarze

  1. Pieknie wyglądasz. fajne dość luźne spodnie i zamszowe kozaki koturny. Do tego bardzo elegancka koszula, kamizelka i płaszczyk z pięknym szalem. Całość super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz