strój dnia | wełniane ponczo

Zanim pokażę Wam kolejne wakacyjne zdjęcia z letnimi stylizacjami, chciałam podzielić się z Wami bardziej jesiennym zestawem. Wyjeżdżając, martwiłam się, że ominie mnie polska, złota jesień. Zdjęcia z kolorowymi liśćmi w tle, kiedy słońce przebija się przez korony drzew należą do moich ulubionych i zawsze wyczekuję tego momentu jesieni. W tym roku takich momentów było zdecydowanie za mało. Na szczęście podczas naszej nieobecności pogoda w Polsce była naprawdę paskudna, więc nie było czego żałować.

Zdjęcia zrobiliśmy jeszcze przed wyjazdem, kiedy ponczo jako okrycie wierzchnie sprawdzało się idealnie. Ponczo jest świetną alternatywą dla płaszczy. Jest również wielofunkcyjne. W zależności od materiału, z jakiego jest wykonane, może być ogromnym szalem lub narzutką. Kiedy zrobi się zimniej, wcale nie musimy rezygnować z poncza. Możemy założyć je na płaszcz uzyskując świetny, warstwowy look.










koszula: H&M, spodnie: Zara, ponczo: sh, botki: Mango

Komentarze

  1. Ależ klasa! Koszula ma wspaniałe rękawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako wielka miłośniczka poncz i wszelakich narzutek bardzo aprobuję ten zestaw :D
    A te mankiety bluzki wystające spod poncza - coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  3. że tak to poetycko ujmę - klasa sama w sobie :) Kocham takie rękawy♥ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega elegancki i stylowy zestaw, prezentujesz się w nim bosko ! buty mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo stylowo wyglądasz. Niesamowicie podobają mi się buty <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz