kiedy siostra podkrada ci ubrania

Dzisiaj zostawię Was z krótką anegdotką i wracam do książek. W końcu sesja i praca magisterska nie znikną, nawet jeżeli będę wypierała ze świadomości ich istnienie. W niedzielę umówiłam się z siostrą na kawę i miałam na sobie właśnie tę bluzkę z frędzlami. Kiedy ją zobaczyła, stwierdziła, że jest świetna i koniecznie musi ją pożyczyć. Już, natychmiast, w tej chwili. Jako, że moja siostra ma dar przekonywania, rozebrałam się w kawiarnianej łazience i do domu wracałam w negliżu. Tak więc, nie znasz dnia ani godziny, kiedy własna siostra zostawi Cię w miejscu publicznym w samych majtkach.





bluzka: sh, spodnie: Mango, torebka: Zara, botki: Venezia

Komentarze

  1. Ja tam się siostrze nie dziwię, genialna bluzka, cała stylówka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. następna w kolejce do pożyczenia jestem ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli w ogóle do mnie wróci, to mogę pożyczyć ;)

      Usuń
  3. Genialnie! A bluzka, no cóż, gdybym była Twoją siostrą też bym posłała Cię w negliżu:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie pochwalaj takiego zachowania, bo jeszcze wejdzie jej w nawyk ;)

      Usuń
  4. chyba się cieszę, zatem, że mam brata ;P
    i to takiego w rozmiarze XXXXL - nawet gdyby chciał się tylko "pobawić" w bycie babą (no co? tolerancyjna jestem!), to się w żaden z moich ciuchów nie zmieści ;P no dobra, kłamię... noszę takie wory czasami, że zmieścić to by się zmieścił... ale że mu się zwykle nie podoba to, co na siebie zakładam, to nie muszę się bać chyba o to, że coś mi podbierze ;P

    ale bluzka jest świetna i tak jak Paulina nie dziwię się, że siostra ją pokochała ;)
    ja za to pokochałam spodnie - bardzo podobne do tych moich "wigilijnych", przygarniałabym ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brata masz starszego czy młodszego? Ja zawsze chciałam mieć starszego brata, żeby przyprowadzał do domu swoich kolegów (ach, te amerykańskie seriale) a trafił mi się młodszy i to o 19 lat ;) Aktualnie wory mi się trochę znudziły, chociaż nadal mam kilka w szafie. A teraz jak szukam jakiejś ładnej sukienki, która podkreślałaby talię (a przy tym nie podkreślała moich grubych ramion) to nie mogę znaleźć nic ciekawego.

      Usuń
  5. bluzka jest świetna, nie ma się co dziwić siostrze. Całośc bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się siostrze nie dziwię! Genialna bluzka, inspirująca całość. Jest czym oczy nacieszyć jak zawsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw !! Spodnie są z aktualnej kolekcji ?? Pilnie takich poszukuję a te wyglądają na idealne :))
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, spodnie kupowałam ponad rok temu i to w outlecie, więc na pewno nie będą już dostępne.

      Usuń
  8. wyglądasz fantastycznie! a ta bluzka-boska!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz