I Wrocławski Zlot Food Trucków


Moda na food trucki dotarła do Polski już jakiś czas temu, jednak we Wrocławiu jest ich niewiele. Nie ma się czemu dziwić, ponieważ food trucki we Wrocławiu nie mają łatwego życia. Miasto nie pozwala im na parkowanie na terenach miejskich. 

Jestem wielką fanką jedzenia tego typu, więc bardzo się ucieszyłam na wieść, że 9-10 sierpnia odbędzie się we Wrocławiu Zlot Food Trucków. Idealna okazja do wypróbowania nowych smaków.





Na pierwszy ogień poszła ciabatta "Kurczak Italiano" z Gastromachiny. Kanapka okazała się strzałem w dziesiątkę. Kurczak był odpowiednio doprawiony i świetnie komponował się z sosem miodowo-musztardowym, oliwkami i suszonymi pomidorami.





Wcześniejsza kanapka była bardzo sycąca, ale skusiłam się jeszcze na zapiekankę z food trucka Zapieksy Wyborowe. Zapiekanka "francuska" z camembertem, roszponką i oliwą była smaczna, jednak nie wybitna.





Tego dnia było naprawdę gorąco, więc trzeba było regularnie uzupełniać poziom płynów. Lemoniada z wrocławskiego food trucka Taho Cafe była idealnym orzeźwieniem (kawę również mają bardzo dobrą, miałam okazję spróbować jej innego dnia). Powiem Wam, że naprawdę ciężko jest zrobić lemoniadę, która nie byłaby albo za słodka albo za kwaśna. Ta była idealna.





Po degustacji wyżej wymienionych dań nie miałam już miejsca na nic więcej, ale szczerze mogę polecić Wam pizzę z wrocławskiego Happy Little Truck, którą zachwycam się już od jakiegoś czasu. Pizza jest na cienkim cieście, robionym na zakwasie bez dodatku drożdży. W pizzy nie ma zbyt wielu składników, ale te komponują się ze sobą idealnie. Każdy, kto lubi włoską pizzę na cienkim cieście, będzie zachwycony.

Jeżeli lubicie tego typu imprezy, to jeszcze dzisiaj możecie się tam wybrać. Event zaczyna się o godz. 13.00, jednak tym razem już w innej lokalizacji. Jeżeli chcecie skosztować jedzenia z food trucków, musicie wybrać się na Wrocławski Tor Wyścigów Konnych Partynice.

Komentarze

  1. Nie wiedziałam nawet, że takie spotkania są. Jedzonko wygląda znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący artykuł, a jeśli sami zastanawiacie się nad otworzeniem restauracji w food trucku zajrzyjcie na stronę internetową https://shinetrailers.com/.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz