czarno-biały komplet Messo


Przyznam się, że już dawno ubranie od polskiego projektanta nie zrobiło na mnie tak wielkiego wrażenia jak ten czarno-biały komplet od Messo (ostatnio zachwycałam się tak piankową spódnicą Harmnni, więc coś musi być na rzeczy z tymi rozkloszowanymi spódnicami). Jeżeli chodzi o polskie projekty to jestem o wiele bardziej wymagająca niż w stosunku do ubrań z sieciówek. Żeby coś skradło moje serce musi być perfekcyjne. A niestety często tak nie jest. Już nieraz zdarzyło mi się odesłać rzecz, ponieważ materiał był kiepskiej jakości czy szwy były krzywe. Dlatego też często śmieję się, że kupowanie polskiej mody przypomina rosyjską ruletkę.

W tym komplecie Messo byłam zakochana od pierwszej chwili, w której zobaczyłam lookbook kolekcji, jednak cena skutecznie ostudziła mój zapał. Niedawno, dzięki Eli z bloga Ubrana nie przebrana dowiedziałam się o świetnej promocji i takim sposobem kupiłam ten komplet 50% taniej. Trochę się obawiałam, że ubrania wyglądają pięknie wyłącznie na zdjęciach, ale od momentu otwarcia paczki jestem jeszcze bardziej zachwycona. I za to właśnie kocham polską modę.







czarno-biały komplet: Messo, szpilki: Mango, torebka: vintage

Komentarze

  1. Co tu dużo pisać... wyglądasz przefantastycznie! :)) I ten ciemny (czarny?) lakier na paznokciach pięknie tu pasuje.
    Mam tyle pomysłów na ten komplet, na górę i dół osobno, że nie wiem kiedy je wszystkie sfotografuję :D
    Podobnie jak Ty miałam go na oku od pojawienia się tej kolekcji. I takie promocje to ja rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam mnóstwo pomysłów, ale póki co, to pogoda nie dopisuje ;( Lakier to ciemna śliwka, w takim świetle wygląda na czarny. Takie promocje mogłyby się trafiać częściej, ale coś czuję, że długo jej się nie doczekamy. Teraz jestem bardzo ciekawa jesiennej kolekcji.

      Usuń
  2. Obie z Elą wyglądacie cudnie w tych kompletach, mega kobieco i nowocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUdny komplet i pięknie lezy na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet, z chęcią sama bym go założyła!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, kobieco i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes na pierwszym miejscu na makefashioneasier za zeszły miesiąc. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowo i kobieco

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz