poniedziałek, 7 lipca 2014

Lous Nagoya Dress

Latem, wygoda staje się głównym wyznacznikiem przy doborze strojów. Przez długi czas wydawało mi się, że im więcej odkryję, tym będzie mi chłodniej. Niestety, taka metoda w zupełności się nie sprawdziła. Teraz wybierałam luźniejsze ubrania z przewiewnych materiałów, do tego dobieram wygodne skórzane sandały.

Lekka sukienka Lous wykonana z bawełny lacoste to idealny wybór na upalne dni. Z pozoru prosta, prawdziwy skarb skrywa na plecach. Bo to właśnie dekolt w literę V sprawia, że prosta forma nabiera zupełnie innego charakteru. Do sukienki dobrałam białe skórzane sandały Avarca Pons. Są to ręcznie robione, tradycyjne buty z Minorki, które cechuje prostota i wygoda. Sandały przeszły już chrzest bojowy i wiem, że nie rozstanę się z nimi do końca lata.









dress: Lous, sandals: Avarca

9 komentarzy:

  1. kochana zachwycasz. no po prostu kopara mi opadła. piękne zdjęcia, stylizacja IDEALNA i Ty. piękna i delikatna. cudo.
    dodaję do obserwowanych.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita sukienka! bije delikatnoscia i kobiecoscia! wygbralas idealne miejsce do zaprezentowania swojej dzisiejszej stylizacji... wspaniala sesja!


    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na ten post! Pięknie :) I sceneria też idealna do zaprezentowania tego zestawu. Świetny wybór bieli i te plecy..wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że nie zwróciłabym uwagi na tą sukienkę w sklepie, gdyby nie jej czadowy wycięcie na plecach, które dodaje niebanalnego charrakteru! :) Wspaniała jest, bardzo delikatnie i dziewczęco w niej wyglądasz :) Też na lato preferuję zwiewne tkaniny :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dekolt na plecach +biel + prosta forma - dla mnie super!

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń