the world behind the glasses

Ostatnio zaczęłam przejawiać zapędy kolekcjonerskie. Zbieram buty, zdjęcia ludzi oraz ulotne chwile. Robiąc porządki w szafkach, okazało się, że mam też sporą kolekcję okularów. Jednak, jak tu jej nie mieć, skoro idzie się do second handu i znajduje się takie cuda. W dodatku za grosze. Słyszałam, jak ekspedientka naśmiewała się z nich. "Załóż je i będziesz mogła mówić wszystkim, że ci zielono" - namawiała swoją koleżankę. Ja jednak wiedziałam, że mają potencjał i nie chcąc skazywać ich na dalsze drwiny, zabrałam je ze sobą. I teraz ja będę śpiewać: zieeeeelono mi. Bo w takich okularach świat wygląda zupełnie inaczej.


I collect shoes, pictures of people and fleeting moments. Cleaning up, I found out that I have a small collection of glasses. These ones I found in second hand store. I fell in love at first sight, because in these glasses the world looks very different.









top, bag and sunglasses: second hand, pants: H&M, ancle strap: shoeszone.pl

Komentarze

  1. Genialne połączenie!
    Kolory jak najbardziej w moim guście.
    Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te okulary, nie dziwię się, że je zabrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. minimalistic and perfect.

    xxxxx


    www.lachicadelcuarto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, nie jestem sama. Też kolekcjonuję okulary. W tym roku muszę wymienić szufladę na większą :D Świetne te Twoje "zielonki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha "zielonki" ;) Nazwa idealna, nawet o tym nie pomyślałam.

      Usuń
  6. Spodnie są rewelacyjne- poluję teraz na takie wzorzyste!
    Wyglądasz super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. koszulka, okulary<3 coś cudownego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz:0
    spodnie świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely outfit !
    do you want to follow each other? let me know.
    http://stormia-fashion.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Cudowne spodnie, a okularki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodnie. Okulary bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne masz spodenki kochana:) Fantastycznie wyglądasz w tym zestawie :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz