the gravity make me feel light-headed

Dzisiaj był jeden z tych dni, kiedy żadne z moich ubrań mi się nie podoba, ja się sobie nie podobam, mam fatalną fryzurę, moim jedynym przyjacielem jest moja piżama i najchętniej nie wychodziłabym z łóżka. Niestety nie mogłam pozwolić sobie na luksus zakopania się pod kołdrą i musiałam pokazać się ludziom. W takie dni ratują mnie proste, wygodne zestawy. Zazwyczaj jest to ulubiona koszula, za duży sweter, jakaś marynarka, wygodne buty i koniecznie jakieś nakrycie głowy (jak ma się bad hair day to czapka/kapelusz wydaje się być naszym jedynym sprzymierzeńcem). W takie dni mogłabym założyć najseksowniejszą sukienkę i najpiękniejsze szpilki, a i tak nie czułabym się dobrze, dlatego wygoda jest wtedy moim priorytetem.

A Wy, co najchętniej ubieracie, kiedy macie zły dzień? I nie, piżama się nie liczy.







cap, scarf and jacket: second hand, shirt: Cubus, thrifted coat, pants: Stradivarius, bag: Misako, shoes: New Look

Komentarze

  1. lubię Twoje zestawy, są takie nieprzekombinowane:) widzę, że jesień już całkiem zagościła u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, niby na luzie, ale niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne połączenie. Lubie łączyć koszule dosłownie ze wszystkim, ty zrobiłaś to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh to i ja mam dziś taki dzień kiedy nie mam ochoty na nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, cudowne! <3 Wszystko tak ładnie ze sobą współgra i pasuje. Kolory, wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się to połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. za takie zestawy uwielbiam jesień, cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D Obawiam się jednak, że to już ostatnia chwila na takie zestawy, bo robi się coraz zimniej.

      Usuń
  8. A co Ty chcesz od tego zestawu? Klasyczny, bezpieczny. ;-))

    /J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic od niego nie chcę. Po prostu tak się ubieram kiedy mam gdzieś to, jak wyglądam :D

      Usuń
  9. The perfect fall outfit. It looks so coosy! :)

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oh this is the greatest outfit for winter!amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Very cute outfit!

    http://itsraininghas.blogspot.com


    x Riëlle

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie Ci w tej czapce. :)
    podoba mi się połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takie dni, jak się człowiek za bardzo nie stara, to często wygląda się wbrew pozorom najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz