Stepping, I'm stomping

Zakupy w second handach są tak samo niebezpieczne jak zakupy w sieciówkach. Moim zdaniem uzależniają nawet bardziej, bo niskie ceny ubrań są przecież kuszące. Z tego powodu wpadłam w pułapkę kupowania w lumpeksach i przynosiłam do domu ubrania, które były ładne i tanie, ale nie do końca czułam się w nich dobrze. Ostatnio, gdy robiłam porządki w szafie, to właśnie ubrania z sh stanowiły największą część rzeczy, których się pozbyłam.

Moja natura szperacza (podobno u kobiet jest to uwarunkowane ewolucyjnie) nie pozwoli mi zaprzestać kupowania w lumpeksach, ale teraz podchodzę do tego z większym dystansem. Dzięki temu moja szafa nie zapełnia się ładnymi, ale zupełnie 'nie moimi' ubraniami. Ostra selekcja pomaga w wyszukiwaniu perełek, takich jak ten sweter.







jumper: second hand, thrifted bag, shorts: Mango, shoes: Aldo

Komentarze

  1. Swietne szorty!Pierwszy raz widze takie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szorty, co do reszty to buty też mnie urzekły.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ciucha masz racje - mam ten sam problem ! Ale ostatnie 'wywozy' z szafy pomogły mi troche się opamiętać.
    Sweterek na prawde warty uwagi ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba porządki w szafie mają w sobie jakąś uzdrawiającą moc. Przynajmniej na chwilę ;)

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się te szorty, zresztą cały zestaw dobrze się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam problem, gdy porządkuję swoją szafę i nagle okazuje się, że są tam rzeczy, ktore kiedys, gdzieś kupiłam i myslalam, że coś z nich będzie, a jednak nigdy nie było. z częścią zrobiłam porządki, drugą część przerobiłam, a jeszcze trzecia czeka chyba na odpowiedni moment :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie radzę sobie z maszyną do szycia, więc większe przeróbki zostawiam krawcowej ;)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz, jestem pod wrażeniem:)
    Z chęcią poobserwuję twojego bloga i będzie mi miło jeśli także zajrzysz do mnie:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo prosta ale majaca te 'coś'. Spodobała mi się. ;) A spodenki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest bardzo ładny. Wyglądasz świetnie, a look pomimo, że jest prosty ma w sobie to coś.
    Urocze kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paseczki niczym Coco Chanel ;-) tak mi się przynajmniej wydaje.
    mam dla Ciebie coś do przeczytania: http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53581,12207198,Zminimalizowani__Malo_przedmiotow__duzo_swobody_.html?startsz=x&as=2

    Miłej lektury!
    /J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, przeczytam jutro rano do kawy ;)

      Usuń
  10. Świetne zestawienie, nie ma do czego się przyczepić :) spodenki bardzo fajne i mimo że to nie jest mój styl bardzo mnie urzekłaś :) Obserwuje Cię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny lumpeksowy łup. Lubię Twoje posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze wiedzieć, że oprócz oglądania zdjęć ktoś jeszcze czyta to, co napiszę ;)

      Usuń
  12. świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny zestaw, zachwycają nie zwłszcza szorty i buty!

    OdpowiedzUsuń
  14. you look awesome, dear~! )
    Thank you for your lovely comment in my blog, dear~! ) Yours is so nice and full of interesting ideas, so yes,
    I will be happy to join it immediately~! )
    waiting for you in mine - hope we will be friends :)
    Keep posting~! )


    Olga
    http://www.myblondegal.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękie dobrane sweter i spodenki :) ja też ostatnio robiłam selekcję w szafie, wywaliłam chyba połowe ciuchów bo też nigdy nie mogę się opanować na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny, całościowo również, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  17. obłędne spodenki i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwyciła mnie wyrazistość twoich zdjęć :) są takie idealne, nie przeszklone:) i set również dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę siostrze. Bo zazwyczaj siostra robi mi zdjęcia, a później ja się nimi bawię ;)

      Usuń
  19. super buty :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne spodenki! Naprawdę mi się spodobały, inneod wszystkich, któredo tej pory widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne szorty i ciekawe buciki!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz