sezon na herbatę z cytryną

Trwa sezon seriali, grubych swetrów, szalików, nostalgii i herbaty z cytryną. Jednak z doświadczenia wiem, że lepiej niż gorąca herbata rozgrzewa cytrynowa nalewka domowej roboty.

W powietrzu czuć chłód i zapach palonych liści. A ja zakopuję się głębiej pod kołdrę, żeby jeszcze przez chwilę zatrzymać ulatujące ciepło. Gdy zimno przeszywa na wskroś, ubieram sweter pachnący Twoją skórą.  






                                hat: vintage, dress: sh+DIY, tights: River Island, shoes: New Look

Komentarze

  1. Przyznam się, że bardzo lubię ten sezon, jest taki 'przytulny'. Piękna sukienka, ciekawie wygląda z tym kapeluszem

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny set ! a co do cytrynówki święta racja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. tuniczka cudowna, świetnie wygląda z grubymi rajstopkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny jesienny zestaw. Buty bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka jest niesamowita, wyglada przepieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty są świetne :)
    śliczny masz kapelusik :D
    obserwuję :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna tuniczka/sukienka. ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna sukienka, ma cudne rękawki.;-) jest delikatna i zwiewna.

    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAKOCHAŁAM SIĘ W SUKIENCE I RAJSTOPKACH! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. rajstopy są cudne - ten wzór i kolor bardzo mi się podobają ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. szukam od kilku dni kapelusza ale nie mogę znaleźć nic odpowiedniego niestety

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You look amazing! Lovely outfitz!!!
    Did you draw your header? It's so pretty! I've always drawn my own headers too :D

    Aya ♥ Strawberry Koi

    OdpowiedzUsuń
  15. NAJBARDZIEJ PODOBA MI SIE KAPELUSZ :)

    u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aya Smith: Unfortunately, I did't draw my header on my own. I don't have such abilities. I ordered it from a girl who deals with graphics.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję :) Sukienka jest prześliczna, w dodatku z sh, pozazdrościć :)Poza tym, zdjęcia są super!
    Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie! szalenie mi się podoba! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz! bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak poetycko napisane! swietny ten melonik, a caly zestaw prezentuje się kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing! Love your looks so much ! ♥ xx

    Check out my blog!
    http://japanesefly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. matko ta sukienka jest zaj*bista <3

    zapraszam do siebie :
    colortopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się twój styl, a ta sukienka jest wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz uroczo ;] świetne rajstopki ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny outfit !! Super zestawiłaś kolorki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dzieki. kapelusik zdecydowanie jest moim ulubionym elementem w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny zestaw;p Te legginsy są świetne, tak samo jak sukienka;p

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna sukienka! zakochałam się w Twoich stylizacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest taka obiegowa opinia, że bordo/burgund jest dla brunetek. Jak widać, to nieprawda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz oszałamiająco

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz