czwartek, 6 października 2011

sezon na herbatę z cytryną

Trwa sezon seriali, grubych swetrów, szalików, nostalgii i herbaty z cytryną. Jednak z doświadczenia wiem, że lepiej niż gorąca herbata rozgrzewa cytrynowa nalewka domowej roboty.

W powietrzu czuć chłód i zapach palonych liści. A ja zakopuję się głębiej pod kołdrę, żeby jeszcze przez chwilę zatrzymać ulatujące ciepło. Gdy zimno przeszywa na wskroś, ubieram sweter pachnący Twoją skórą.  






                                hat: vintage, dress: sh+DIY, tights: River Island, shoes: New Look

38 komentarzy:

  1. Przyznam się, że bardzo lubię ten sezon, jest taki 'przytulny'. Piękna sukienka, ciekawie wygląda z tym kapeluszem

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny set ! a co do cytrynówki święta racja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tuniczka cudowna, świetnie wygląda z grubymi rajstopkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny jesienny zestaw. Buty bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest niesamowita, wyglada przepieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są świetne :)
    śliczny masz kapelusik :D
    obserwuję :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna tuniczka/sukienka. ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna sukienka, ma cudne rękawki.;-) jest delikatna i zwiewna.

    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAKOCHAŁAM SIĘ W SUKIENCE I RAJSTOPKACH! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. rajstopy są cudne - ten wzór i kolor bardzo mi się podobają ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. szukam od kilku dni kapelusza ale nie mogę znaleźć nic odpowiedniego niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. You look amazing! Lovely outfitz!!!
    Did you draw your header? It's so pretty! I've always drawn my own headers too :D

    Aya ♥ Strawberry Koi

    OdpowiedzUsuń
  13. NAJBARDZIEJ PODOBA MI SIE KAPELUSZ :)

    u mnie na blogu rozdanie z HEAVY CROSS, zapraszam! :)

    http://alice-cross.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Aya Smith: Unfortunately, I did't draw my header on my own. I don't have such abilities. I ordered it from a girl who deals with graphics.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :) Sukienka jest prześliczna, w dodatku z sh, pozazdrościć :)Poza tym, zdjęcia są super!
    Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie! szalenie mi się podoba! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz! bardzo fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. You look so pretty in these photos! I like your style!
    Take a look at my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  19. jak poetycko napisane! swietny ten melonik, a caly zestaw prezentuje się kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing! Love your looks so much ! ♥ xx

    Check out my blog!
    http://japanesefly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. matko ta sukienka jest zaj*bista <3

    zapraszam do siebie :
    colortopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się twój styl, a ta sukienka jest wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz uroczo ;] świetne rajstopki ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit !! Super zestawiłaś kolorki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzieki. kapelusik zdecydowanie jest moim ulubionym elementem w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw;p Te legginsy są świetne, tak samo jak sukienka;p

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna sukienka! zakochałam się w Twoich stylizacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest taka obiegowa opinia, że bordo/burgund jest dla brunetek. Jak widać, to nieprawda :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz oszałamiająco

    OdpowiedzUsuń