Córka Czarownic

W bibliotece, w której najczęściej wypożyczam książki, przeprowadzana jest inwentaryzacja i przez jakiś czas będzie ona zamknięta. Tak więc do domu przyniosłam kilka książek 'na zapas' (ok, wzięłam 15). Wśród nich są takie, które czytałam już nie raz, nie dwa, ale lubię do nich wracać, ponieważ za każdym razem odkrywam coś nowego, coś, co wcześniej umknęło mojej uwadze. Taką książką jest na przykład "Córka czarownic" Doroty Terakowskiej. Mówi nam ona, co powinien zrobić człowiek, jak powinien postrzegać świat, żeby pięknie żyć. Mówi o szacunku do drugiego człowieka, do natury i historii. Jest to opowieść o magii, ale także o prawdziwym życiu. Cenię ją sobie bardzo za życiową mądrość, którą przekazuje. Za jej kojący sens. 

A Wy, do jakich książek chętnie wracacie? Co Wam one przynoszą?






                         hat: House, dress: sh, shoes: House, bag: Misako, rings: Parfois, House

Komentarze

  1. bardzo podoba mi się ta torebka;) super gra z kapeluszem


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, torebka jest piękna<3 świetna stylizacja:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kapelusz i buty <3
    Ja wracam do różnych książek, chociaż ostatnio stałam się fanką Zmierzchu, mimo to kilka klasyków się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, romantyczna torebka, niesamowite butki.
    Ostatni czytam powieści historyczne i kryminały. Jedyne książki do jakich lubię wracać to Jeżycjada M. Musierowicz - taka seria o nastolatkach, poczynając od PRL-u do współczesności. Wciąż czekam na najnowszą, jeszcze nie wydaną, "MC Dusię".

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba i kapelusz ;)
    Ja kocham Mistrza i Małgorzatę, czytałam już 4 razy w całości, ale lubię czasami otworzyć na przypadkowej stronie i przeczytać kilka akapitów ;)
    Pozdrawiam,
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anna: Swojego czasu również czytałam Jeżycjadę i pamiętam, że książki bardzo mi się podobały ;)

    Caroline: "Mistrz i Małgorzata" jest jedną z uwielbianych przeze mnie książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, moja mama jest megazdolna! :D
    Podoba mi się twój dzisiejszy wygląd. zmiksowałaś letnią dziewczęcość z wojskowością i wyszło conajmniej ciekawie. Świetne buty!

    Co do książek... jestem z kategorii ludzi, którym książkę trzeba w rękę wepchnąć, ale czytają z ciekawością. Jak Ishawi, uwielbiam Mistrza i Małgorzatę, ale i Lalkę Prusa czy Trans atlantyk Gombrowicza. Kiedyś czytałam "pierwszy raz" Joy Fielding - wspaniała książka o budowaniu prawdziwej miłości w obliczu śmierci i o tym, jak łatwo zgubić to, co najważniejsze, biegnąc przez życie

    pozdrawiam!
    wizerunkownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz, pozdrawiam i zapraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna torba, vintage! like it, E.

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie! znaleźć jakąś perełkę w sh to wielka radość! ;)

    świetnie wyglądasz. uwielbiam takie kolory! sama lecę jutro po brązowy kapelusz do h&m ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się podoba, bardzo dobrze wyglądasz :)
    Też uwielbiam książki, ostatnio masz fazę na fantasy, czad!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw :)
    ja również lubię wracać do książek które już czytałam i też zawsze odkrywam coś nowego, tak samo z filmami, za którymś razem dostrzegam jakis szczegół którego wczesniej nie zauważyłam :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio mało czytam, smutek trochę.. ;<

    Twoje ubranko już mi mignęło gdzieś, więc chciałam tylko napisać że bardzo przyjemnie się ten zestaw ogląda, lubię takie kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny styl :)

    obserwuje i zapraszam do śledzenia moich wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny outfit:)
    ale Piękna jest stylizacja z wczesniejszego posta!!!!:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful photos and outfit! like it! Nice blog! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam przyjemności czytać, ale w takim razie, skoro polecasz może się skuszę :) jedna z książek, którą czytałam nieraz jest Wywiad z wampirem, a także Duma i uprzedzenie (patrząc na te dwa tytuły dość kontrastowe zestawienie ;))
    Co do setu, co za sukienka! wielkie kieszenie, odrobina militaryzmu - super! :) no i zachwycajaca torba!

    Pozdrawiam,
    rudsini

    OdpowiedzUsuń
  19. Ruda: Mój egzemplarz "Dumy i uprzedzenia" ma pozaginane rogi, pogniecioną okładkę, wypadające i pokreślone ołówkiem kartki. Jednym słowem, książkę czytałam już tyle razy, że teraz przedstawia sobą obraz nędzy i rozpaczy ;) A "Wywiadu z wampirem" nie czytałam, więc może ja też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam ksiażki do których lubię powracać, za każdym razem odkrywam coś nowego, na coś innego zwracam uwagę, a może do niektórych rzeczy trzeba dojrzeć i to dlatego? :)

    Piękne zdjęcia, gdzie się zasłaniasz kapeluszem, aż mam ochotę krzyknąć do monitora być odsłoniła twarz :) Torebka jest nieziemska, świetna sukienka, kolorystyka bardzo mi się podoba :)


    dodaję do obserwowanych :)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie opowiadania Erica-Emmanuela Schmitta są wartościowe, dające wiele do myślenia, polecam. ;)

    Zapraszam na mojego bloga o przeróbkach:
    alterations-pasion.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Famfaramfam: Dziękuję za taki miły komentarz :) Masz rację, do niektórych książek trzeba dojrzeć lub po prostu akurat jesteśmy w takim stanie ducha, który nie pozwala nam w pełni czegoś zrozumieć, zaakceptować.

    Beata: Bardzo lubię twórczość Erica-Emmanuela Schmitta. Jednym z moich ulubionych opowiadań jest "Obca" z książki "Odette i inne historie miłosne".

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię książki Doroty Terakowskiej a szczególnie : `` tam gdzie spadają anioły ``

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torebka:)Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny set ;) uwielbiam kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zdjęcia są takie bajkowe, nie mogę się na nie napatrzeć. A Twój kapelusz... mm.. przepiękny! A co do książek - ja najczęściej wracam do "chudej" i tomikow ze złotymi myslami po angielsku. To pomaga mi się zrelaksować :) Pozdrawiam serdecznie i... dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba :) tak lekko i subtelnie :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. You look beautiful dear! Follow each other?
    x http://threadbareaffair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna sukienka :) w militarnym stylu, a jednak bardzo dziewczęca :D co do książek to uwielbiam czytać, ale nie ma puki co tytułów do których bym wracała ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam córkę czarownic! btw fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. swietny kapelusz i buciki! :)

    ojla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie! :) Zapraszam do siebie (konkurs)!

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz świeżo i dziewczęco, pięknie łączysz ze sobą kolory i fasony, bardzo mi się podoba i z miła chęcią będę tu zaglądać. zaczynam obserwować, pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torba i kapelusz, swietne!

    www.katejano.com
    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz