środa, 20 lipca 2011

When The Indians Cry

Zamarzył mi się idealnie letni indiański look, na pohybel ludzkości i zagładzie świata. Niestety, w swoim posiadaniu nie mam mokasynów, skórzanych szortów, rzemykowej biżuterii, sukienki w etniczne wzory czy pierzastych kolczyków (ah! zapomniałabym o pióropuszu, którego zresztą też nie posiadam). W mojej szafie znalazłam tylko tę bluzkę z frędzlami i kapelusz z jednym, marnym piórkiem. Jestem narwańcem i jak się na coś uprę, to tak musi być i koniec. Nie zrażając się brakiem podstawowych materiałów potrzebnych do stworzenia takiego wyglądu, zgarnęłam to, co miałam pod ręką i tak oto powstała wariacja indiańska, która tak do końca indiańska nie jest. Enjoy!






                            hat: vinatge, t-shirt: River Island, skirt: second hand, shoes: Parfois

21 komentarzy:

  1. właśnie jutro przenoszę dokumenty :P A Tobie jak się podobają te studia? Fajnie? Bo większość z niewiadomych powodów odradza dziennikarstwo :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam fioła na punkcie ''indiańskich'' motywów - pióra, frędzle... super to połączyłaś :D


    ***
    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mogę spytać w jakim mieście studiujesz? ja idę na uw i tam właśnie jest dziennikarstwo ze spec. PR (a prawie nigdzie indziej tego nie ma, wiem, że PR jest jeszcze na uł,a tak poza tym, to nie mam pojęcia gdzie jeszcze) :) jakby coś to ja wybieram sie na dziennikarstwo...ze spec. dziennikarską, jakkolwiek głupio to nie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozbyła bym się kapelusza, a reszta wygląda super, szczególnie frędzlasty tiszert :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam, że na dziennikarstwie we wrocławiu jest podobno bardzo fajnie :) buuu, a ja nawet nie miałam okazji nigdy do wrocławia zawitać :P

    ps. masz jakiś ładny lakier i ładny pierścionek do tego, a cały strój na ogromniasty + :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Great blog, I like it so much, and this post has a great style! If you are "obsessed with glamour" we could be followers each other, what do you think? tell me something!
    obsessedwithglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz genialnie, bardzo podoba mi się twój styl, wymyślny, ale nie przesadzony, a kapelusz w tym poście cudo! ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten vintage kapelusz jest genialny! wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  10. łał ten kapelusz jest cudowny, uwielbiam go!
    zaczęłam przeglądać twojego bloga i co raz bardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog! :)
    zapraszam do siebie, blog o modzie, sporo outfitów! :
    http://old-school-hollywood.blogspot.com/

    jeżeli Ci się spodoba, dodaj do obserwujących, poinformuj mnie o tym w komentarzu, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie :) będę zaglądać:) Pozdrawiam
    fashiondrinksandrocknroll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham fredzle!!!!

    zapraszam do nas fashion-ache.blogspot.com

    XX K&M

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful outfit! I'm liking your style
    xx
    I LIKE IT FAST

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie kolorów i wzorów. Bardzo ładna stylizacja. Bluzeczka jest tu jak broszka na niebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń